Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-07, 20:47   #5
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Skriverier i media

Det som irriterer meg med slike artikler, er at de skriver "Forskere har funnet ut at". Men det er sjelden de referer ordentlig til slike undersøkelser. Alle seriøse lavkarbo-bøker jeg har lest, har utrolig gode referanser og disse går jo over 100 år tilbake i tid. Mange undersøkelser om dietter, har jo sjekket om folk legger på seg når de slutter med den. Det er jo en selvfølge at man kommer til å legge på seg dersom man går fra lavkarbo til høykarbo. Jeg har ikke sett en undersøkelse, der de seriøst har fulgt lavkarbo-mennesker over lang tid, hvor de klarte å finne at disse ble syke på noen som helst måte.
Slike artikler som denne er så lettvinte og overfladiske. De gjør at mange mennesker ikke VIL høre på at det kanskje hadde vært en ide å kutte ut sukker og hvetemel..

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat