Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-07, 13:10   #8
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ja, nå lurer jeg virkelig ...

Opprinnelig lagt inn av Bea, her.

Jeg elsker laks! Men tåler egentlig ikke fisk. Likevel er jeg kjent for å spise alt for mye røkt laks....og få svi for det men jeg kan godt gjøre det litt igjen jeg altså. Hvor mye røkt laks må til for at det skal ha noen effekt med tanke på fettinntak tror du?

Vil det hjelpe å ta CLA? eller blir det helt feil? Prøvde det for mange år siden, da det var veldig moderne. Det hjalp ingenting på vekta den gangen, men jeg kan ikke huske at jeg ble syk av dem.......
Hadde jo ikke oppdaga ketolyse i gamle dager vet du

Når det gjelder utregning av forhold mellom fett og proteier, må jeg innrømme at jeg er elendig, jeg prøver bare å passe på at jeg ikke spire mer protein enn fett... håper noen andre kan hjelpe deg med den biten. Virker som bl.a Nille er dreven på det området. Kanskje du kan spørre henne?

Tok CLA da det var moderne jeg og, og da gikk jeg ned 8 kg på 2 mnd. Men da gikk jeg til og fra skolen 5 dager i uka 45min hver vei, så det er ikke godt å vite hva som hjalp...en kombinasjon, antakeligvis.
Neste gang jeg satte i gang med samme (cla + gåturer) så virket det nesten ikke... det gikk i hvertfall tregt.

Det er jo fett i cla, så kanskje det kan være noe fett å få i seg, men hvis du tenker på kapsler, hva med trankapsler?

Eller: Hvis du kan spise breiflabb, torsk, eller sei, kan du jo legge dt som fileter i en ildfast form, i stekeovnen på ca 200g i ca 15-20 min, og før du legger det inn, kan du ha på kvitseidesmør m/hvitløk(finnes på Rema, er også uten hvitløk). Dette smøret er himmelsk på fisk, kjøtt, you name it...Vanlig smør er også godt...og jeg legger litt ridderost på de siste 10 min. og litt Hoffs pommes friteskrydder...å nå ble jeg sulten...

En jeg kjenner som er på ketolysekure drikker kraften som kjøttet er stekt i...det er fett, og godt hvis det er litt krydret...

Må gå, Smurfen min (8mnd) har våknet

Lykke til! Stikker innom igjen!

Sist redigert av Karbosara : 16-11-07 kl 13:15. Årsak: skirveleif...hehe
Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat