|
Hjelp, jeg trenger motivasjon!
Kan noen være så snill å hjelpe meg litt her. Jeg har gått på ketolyse siden slutten av august og tatt av en del og gått masse inn i cm. Men de siste ukene så har vekten vært veldig ustabil. Dvs den går opp så går den litt ned igjen, for så å gå opp igjen. Denne uken har den gått opp nesten 1 kg (gikk ned midt i uken og jeg var så happy) så gikk den opp igjen.
Jeg forstår ikke hvorfor. Jeg gjør alt som jeg har gjort tidligere (faktisk bedre) og skeier aldri ut med pepsi max, søtstoffer etc. Min dag ser omtrent sånn ut:
Frokost: 2 speilegg, noen bacon strimler, og 50 gr. blomkål, en sjelden gang litt paprika (20-30 gr).
Lunsj: 100 gr. blandet salat, ca 100-120 gr. picnic skinke og litt dressing med lite karbo i.
Middag: Alltid 200 gr. blomkål/brokkoli og ca 200 gr. kjøtt/fisk/kylling. Av og til en kjøttdeig rett.
Kvelds: Gjerne litt rester fra middag eller 1 egg og litt salat, pleier å være noe enkelt ihvertfall.
Jeg kunne forstått hvis vekten stoppet opp, for det gjør den jo innimellom. Men OPP??????
Jeg har begynt å jogge (ikke så langt da ca 3 km) denne og forrige uke.
Nå lurer jeg på om jeg rett og slett ikke går ned mer med denne kuren, at jeg må legge om til noe ala Lindberg f.eks.
Jeg spiser alle tablettene jeg skal og spiser 2 ss cocosa hver dag. Jeg drikker også 2.8 liter vann hver dag.
Oi dette ble langt, men jeg trenger virkelig litt råd for ikke å gi helt opp nå! På forhånd tusen takk for svar.

|