Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-07, 16:29   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "Rar følelse på tunge og svelg"

Opprinnelig lagt inn av Monna, her.

Nei, er ikke allergisk - som jeg vet om ihvertfall... Har et gushegrønt belegg på tunga, som ikke går bort selv om jeg pusser tunga både morgen og kveld. Dette begynner nå å bli så plagsomt at jeg vurderer å kutte ut hele kuren - i tillegg til at jeg ikke går ned noe...

Slikt belegg har iallefall ikke noe med kuren å gjøre. Du får ikke belegg på tunga av å kutte ut sukker, mel, poteter, ris og pasta !
Med mindre det er noe du er allergisk for - noe du ikke spiste før som du spiser nå.....

Kom deg til legen for å få sjekket dette. Det er ikke normalt å ha det slik i mange uker !