|
Sv: Ja, nå lurer jeg virkelig ...
Hei, Bea!
Hvis du titter i boken til Torkil Andersen om ketolysekuren står det at en av grunnene til at man ikke går ned i vekt, kan være for lite fettinntak. Skal ta den frem og se om det står noe spesielt rundt dette. Har du den? Den er veldig informativ og grei å forstå. Der kunne kanskje være noen tips til deg om hva slags fet mat du kan spise
Er selv forholdsvis ny på kuren, så jeg er ingen guru for å si det sånn, men liker du laks, er jo det en sunn og fet næringskilde...jeg for min del elsker røkt laks og eggerøre! Og hele vår familie rensker alle fat når vi spiser ovnsbakt laks med smørdampet broccoli (ungene og mannen spiser også stekte potetbåter til, selvfølgelig)
I nakkekoteletter og entrecoê er fettet på en måte skjult innimellom i kjøttet og merkes lite...kanskje?
Er du glad i ost? Du tåler ikke melkeprodukter, så da blir det kanskje vanskelig, men ellers er selleristang sammen med et lite ostefat av brie, ridderost, graeddost en helt perfekt kveldskos for meg!
Så er det jo sånn, opplever jeg, at når du spiser den fete maten, så orker du ikke så mye, og blir mer fornøyd i magen av mindre...sånn har jeg det, i hvertfall!
Har du sjekket oppskriftene her inne, kanskje det kunne være en måte å få noen ideer på?
Lykke til! Kan legge inn flere tips hvis jeg kommer på fler...
Kom gjerne på besøk til meg!