Sv: Hva kan man kjøpe?
Opprinnelig lagt inn av Knut, her.
Jeg startet med lavkarbo i sommer, det gikk rett vest. Takket være kong øl, som jeg er meget gode venner med
Nå skal jeg sette igang, jula er så fin med fet god mat. Sattser på at det går bedre nå. Det jeg lurer på er hva kan man kjøpe i butikken som er ferdigpreparert mat? Finnes det noe? Hva skal man se etter på innholdet? Hvor mye proteiner, fett og karbo skal det sånn ca være?
Det som også skal legges til er at jeg bor alene og gidder skjeldent og lage mat til meg selv, så da er det veldig greit og kjøpe en pakke med et eller annet som man bare bruker noen minutter på og lage. Hvis det lar seg gjøre da.
Setter utrolig pris på tilbakemeldinger 
Knut
Hei Knut. Først og fremst ang ditt største problem nemli kongen, han er en nær venn av meg også og jeg har måttet ty til RedLight beer. Lavkarbo øl med 2.5 g karber i hver halvliter hvis jeg ikke husker feil. Du har også andre alternativer som TuborgLite, Ultra, osv osv (de fleste produsentene av øl kommer nå med lavkarbo alternativer) Men disse har noe mer g karbo en Redlight.....husker ikke helt differansen der menmen. Og hvis det er ut på byen det er snakk om så er det sterkere saker som gjelder........
Ang ferdiprodusert mat er jeg også på utkikk her. På meg har det blitt mye ferdigrillet kylling og salater av div sorter. Men her lurer jeg veldig mye på det samme som deg 
Men når det gjelder innholdet skal karbo inholdet være minnimalt og fett + proteiner betydelig høyt.
Men uansett hva du gjør synest jeg du burde velge deg en filosofi....da er det lettere.
Mvh
Minnime
|