Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-07, 14:30   #34
EDnybegynner
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Alder: 40
EDnybegynner er på en erverdig vei

Sv: Ja..Jeg er altså ei av de nye ja.. :)

Jeg VET at ED funker. Dette fordi jeg har nå gått ned 5 kilo på ei uke og det uten noen form for trening eller aktivitet, jeg har masse overskudd, trenger lite søvn, ELSKER ED produktene (kanskje jeg er litt alene om den men) og synes det er kjempegøy! Er ikke fristet til noen utskeielser i det hele tatt! Men nå skal det jo også sies at det er ikke første gang jeg går på en slik diett som funker, så jeg visste at det ville gå.

Når det gjelser Pepsi Max, så drikker jeg to, store 1,5 flasker hver dag og legen sier at hun synes det er topp fordi jeg får i meg så mye væske. Jeg legger ikke på meg en plass av det. Snarere tvert imot. Pepsi Max er nemlig vanndrivende og jeg får dessuten en ENORM forbrenning av det..!! Er på doalettet 6-7 ganger daglig og da regner jeg ikke med urin.

Nei, dette er en fryd altså. Ei venninne av meg, som har gått på ED tidligere, advarte meg om at det kom til å bli hardt, men det er det så absolutt ikke! Jeg er god og mett, elsker produktene og gleder meg til hvert måltid Har aldri vært med på en så lett slankekur før!

Jeg har fått lov å gå i fase 1 så lenge jeg vil, da jeg tar av meg mest i den. Og det er jeg veldig fornøyd med

Stå på alle andre også! Dette er gøy!

EDnybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat