Hei. Jeg er en ketolyser som nå har konvertert til å bli fedonist. Jeg gikk ikke ned i det hele tatt (bare avrundingsspørsmål) åp Ketolyse, og jeg drittlei av å telle og styre, og jeg følte med sulten og i tvangstrøye. Selv om jeg ikke egentlig var sulten så ble jeg det når jeg viste at jeg ikke kunne spise mer enn 100 g salat og 50 g agurk for å ikke gå over på karbene... Her på fedom trives jeg veldig godt. Søtsuget har forsvunnet HELT nå som jeg kan spise frukt, bær og yoghurt. HERLIG! I tillegg vet jeg at jeg ikke gjør noe VEEEELDIG galt dersom jeg tar EN rute sjokkis eller ET drops en og annen gang. Den friheten gjør at jeg ikke føler det store suget lenger. Hehe. Jeg er litt sånn at jeg bare MÅ ha det jeg ikke kan få. Sier noen at jeg absolutt IKKE kan spise f eks frukt, så er frukt det eneste jeg klarer å tenke på... Den første uka på fedon gikk jeg opp, men heldigvis bare 200 gram. Uka etter stod jeg stille. Og det selv om jeg hadde noen bommerter fordi jeg missforstod dette C-måltidet (hadde ikke fått boka enda). Nå denne uka har jeg faktisk gått NED!!!!! Det er VELDIG bra for meg som er vant med sykostreng ketolyse uten vekttap... Håper du har god effekt av Lindberg da. Lykke til.