Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 10:46   #16
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange g karbo er det i bønner når man skyller av den sukkerholdige laken?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Neida, mener ikke å gjøre noe vanskelig i det hele tatt. Jeg tenkte bare i baner ala det at man blir oppfordret til å skylle vekk tomatsausen hvis man spiser makrell i tomatsaus. Og da kan man da vel gjøre det samme med bønnene i tomatsausen?

Skjønner hva du mener, - men man "sparer" da ikke noe på å skylle vekk sausen i hverken bønner i tomatsaus eller makrell i tomat. På lavkarbo blir man iallefall (så vidt jeg vet) ikke anbefalt å gjøre det. Da er det jo logisk mye bedre å kjøpe dem UTEN saus i første omgang ? Er det noen her inne som anbefaler å skylle vekk sausen Snodig ......