Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 22:51   #48
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Dilly

men jeg kan fortsatt ikke finne info om hvor mange poeng man skal få i form av grønne prikker minus røde prikker... fra de andre forumbrukerne før man har opptjent seg en ny grønn kloss/prikk og en ny datagenerert tekst under de grønne.

Hvor mange poeng en får avhenger av hvor lenge den som gir deg prikk har vært medlem, hvor mange innlegg vedkommende har, og hvor mange ryktepoeng h*n har. Man tar halvparten av den summen man får gi med en grønn prikk når man rødprikker.
Teksten har Nille forklart deg. Jeg kan endre på den om jeg har lyst, men jeg er ikke kreativ nok til å finne på noe morsomt.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat