|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Jabbing og babling, kjempekoselig og så morsomt å høre om de flotte resultatene. 8 kilo!!!! Gratulerer annette. Det vil jeg også. Og det har jeg sannelig tro på at jeg skal klare. Kanskje mer også.. hør på denne optimisten.
Jeg vet at jeg har en sjans til stort vekttap siden jeg var på vei oppover da jeg startet, og fordi det har tatt relativt liten tid å legge på seg alle kiloene. Og fordi jeg er så tung som jeg er. Jeg begynte jo å prøve med skaldemans kjøttkaker osv. ved juletider i fjor, og det er jo 15 kilo siden, den gale veien. Men jeg skylder ikke på Skaldeman, bare på Dilly, stoffskifte og røykeslutt.
Jo da, jeg har lang erfaring i å slanke meg mye, men ikke i å holde vekten. Det jeg liker så godt med dette opplegget er ikke akkurat denne fase 1, 2, 3, 4, men at det er en del av et opplegg som varer i flere år. Skulle gjerne hatt kontakt med en gjeng som var i samme båt.
Først fasene og så fedon. Jeg kan mye fedonsk kosthold i teori og fra praksis, og jeg elsker all slags mat, men det er viktig å holde stilen.
Det er en del med Fedonkost som jeg ikke liker så godt, bl. a all soyamaten som jeg helst ikke vil ha, men slike justeringer må man jo kunne gjøre. Nå har jeg god tid til å tygge bøkene og kose meg med mitt nye kosthold, sånn teoretisk før jeg begynner.
Jeef, du må ha karlsonslim på vekta, stakkars deg, er det den pcosen som gør det så vanskelig eller har du bare bitte lite igjen? Jeg synes du er så standhaftig og flink..
Jeg skjønner ikke helt hvordan søtsuget kan blåse bort med alle disse søte lekkerhetene. De to browniesene som jeg laget i dag var bare helt mmm.... nydelige. Jeg hadde det i to muffinsformer og daustekte det så de var litt flytende inni.
Nå har jeg laget en omelett som jeg skal ha med med på jobb i morgen sammen med salat. Gleder meg allerede.
Fedona, det er trist at du må gi opp ED pga økonomien, men det er sant at det koster. Egentlig ikke så mye for maten, for man slipper jo den andre maten, men legetimer og slikt er for dyrt. Det er jo så enkelt, mye enklere enn de andre kurene. Men det er klart at det aller beste er å begynne å spise ordentlig mat. Du klarer det sikkert når du bare får bestemt deg.
Ha en fin kveld. Vi bables 
|