Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 17:14   #7
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret ang. atkins-barene...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvordan blir det med 99 %-sjokolade da? Jeg liker godt 86 % men synes grensa går der, for meg blir 99 så beskt at jeg brekker meg, det er svært få som klarer å SPISE den ren. Men jo mer kakao det er i den jo sunnere er det jo.

Jeg elsker den mørke bitre smaken og kan godt finne på å putte en liten bit 99 % i munnen. Men kan i grunn liksågodt helle kakaopulver i gapet, samme smak.

99 % blir jo tynnet veldig ut, men man kan ha vaniljedråper eller litt splenda for å gjøre den søtere. Det er lurt med 99% er at man trenger mye mindre av den og da reduserer man antall karber tilsvarende.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat