Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 16:09   #45
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Om man skal skeie ut!

Opprinnelig lagt inn av niisin, her.

Jeg syns egentlig det er helt greit å skeie ut en gang i blandt. Men ikke sånn at det blir en dag veldig ofte. Alt handler jo om at du er bevisst på at du skeier ut! Hvis du planlegger å skeie ut en dag, så spiser du nesten INGEN ting av karbs før på dagen.
Jeg er skaldeman tilhenger, å han sier at skal du skeie ut så burde du spise et ordentlig fettholdig måltid før du spiser karbs. Da blir ikke "fettslusene" åpnet.

Skal du først skeie ut så for all del ikke spis sjokolade Oo, Hehe.. Spis nøtter, tørka frukt og annet deilig Sånne ting du finner naturlig i naturen er ikke så ille å spise, våre forfedre spiste det jo:P
Men må du ha no søtt noe, så kan du jo kjøpe lett-is Den er ganske god, med jordbær smak. Den er fra diplom is. Så er det jo deilig å spise bacon snaks, det er det 1,5 g karbs i, så kan du drikke Cola og Sprite ZERO, NULL karbs i de lykke til med utskeiinga

Ser du følger en annen filosofi her, og jeg har ikke satt meg inn i Skaldemann, men vi som går på ketolyse har en bok hvor det spesifikt står at kuren IKKE GIR ROM for utskeing. Legger man da inn bevisste og planlagte utskeielser går man teoretisk sett ikke på ketolyse lenger.
Så å oppfordre til å skeie ut fører ingen steds hen, etter min mening.

Så lykke til med å unngå å skeie ut, sier heller jeg.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat