|
Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...
Opprinnelig lagt inn av Sweetflower, her.
Oops, denne postingen så jeg ikke før jeg skrev mitt forrige innlegg. Det forklarer jo endel, i grunnen. Men det kan kanskje være en sammensatt årsak av både det som rent fysisk feiler ham, pluss det han har blitt vant til, kanskje et islett av alder og egner meninger og muligens kanskje også en liten protest mot tilværelsen?
Uansett, det er IKKE LETT - og all mulig lykke til til deg, jeg vet du trenger det!! 
Før vi fikk vite dette med alle problemene snakke vi litt med helsesøster og var inne på dette med forhold til mat og at han skulle få delta i matlaging og det er noe han gjør veldig ofte og synes er kjempe gøy, men spiser sjeldent uansett. Jeg er så heldig å være i permisjon så jeg får heldigvis masser av tid med han. Men han har gått på 2 antibiotikaturer og etter noen dager på den spiser han som aldri før, helt sjokkert, han spiser og spiser og jeg kan lage ganske så mye. Det varer en stund før han er tilbake igjen, så både jeg og legen er ganske så overbevist om at det er halsen og tette kanaler som hindrer han i spisevegen.
Og skulle det ikke bli bra etter at operasjonen er over skal jeg virkelig tenke over det du skrev! For man vet aldri etter så lang tid med vanskelig forhold til mat, kan det ha blitt vanskelig og det må vi være forberedt på.
Takk