Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 15:19   #41
Eva
Seniormedlem

Eva sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 67
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Tror jeg har gitt meg jeg...

Kjære Millsi og megselv.

Føler med dere og skjønner godt at ting kan stoppe opp. Men stå på dere, dette er en flott kur, og kanskje det er bare små justeringer som må til.

En ting bemerker jeg, og det er de mange negative setninger som uttales her. La det være sagt med en gang, jeg er veldig opptatt av tankens kraft og enorme effekt (fordi jeg har erfaret det selv), så dere kan nå å klikke til en annen side hvis...

Men altså hvis dere henger på enda, så prøv å bytte noen setninger ut med mer positive.
Dette er vanskelig. Si i steden: Dette skal jeg klare for jeg vet jeg kan.
Det er dyrt. Si i steden: Ting ordner seg, og jeg har de penge som skal til - til dette kosthold.
Dette er slitsomt for meg. Si i steden: Denne ketolysekur prioriterer jeg framfor alt annet og jeg bruker den energi kostholdet gir meg til å få dette til.

Dette høres så utrolig lett ut, og det er det faktisk. Jeg tror at ting blir som man tenker om dem. Synes man alt er slitsomt ja så ER det slitsomt. Synes man maten er dyr, ja så ER det dyrt, og synes man ting er vanskelig, ja så er det vanskeligheter man vil se i livet sitt.

Det finnes plenty med stoff på nettet for dem som er interessert i tankens kraft og dens enorme potentiale.

I allerbeste mening!!!

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant

Sist redigert av Eva : 11-11-07 kl 20:28. Årsak: skrivefeil
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat