Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 11:44   #17
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Testemonials - Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av niisin, her.

Jeg fulger skaldeman nå, og det gir resultater! Jeg er bare 15 år, veldig vanskelig å holde seg til noe som dette når man bor i en liten bygd og alle på skolen ser ut som store spørsmålstegn når jeg kommer i kantina med Ziggylapper, skinke og ost som eneste mat. Men jeg er sterk og jeg klarer å holde meg til dette. Det er HARDT skal jeg si, men det funker. Og det viser resultater. Etter å ha levd på kjøtt, kjøtt og mer kjøtt og litt grønnsaker og salat så har jeg på 6 uker gått ned 7 kilo! Det er ikke så veldig mye, men ganger man 6 uker med 4 så er det jo oppe i 25 kilo hvis jeg forsetter på samme måte!!
Så jeg er bevis på at skaldeman funker og jeg har ikke tenkt å skifte kosholdsfilosofi med det samme!

-Nina 15år

Off.., merker sykepleieren i meg våkner til liv når du sier at du bare er 15 år. Min første tanke er at 15 åringer ikke bør slanke seg., men samtidig så vet jeg jo ikke noe om behovet ditt for å gå ned i vekt. Det er tiltross for alder likevel fint at du gjennomfører det på en måte som garanterer at du får i deg det kroppen trenger av næringsstoffer og opprettholder stoffskiftet... og ikke bruker ekstramvarianter som jeg desverre ser mye av i min jobb som fører til langvarig sykdom i stede!
Håper du blir fulgt opp av voksenpersoner på dette prosjektet og at du spiser grønsaker til alt kjøttet! Det er viktig med grønnsaker!
7 kg på 6 uker er mye! Det må du vite. Fortsett å spis mat og husk at du er i voksealderen. Kroppen og hjernen trenger mat for å utvikle seg.
Ta vare på deg selv!!!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat