Tråd: Novemberrens
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 14:37   #60
0,1 tonn
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
0,1 tonn er ny på veien

Sv: Novemberrens

Satte igang en "rens" jeg også, men fra man 29/10, og har siden da tatt av meg hvertfall over 2,5 kg. (vet ikke hva jeg veide akkurat den dagen).

Har kutta ut fløte og ost i den daglige omeletten, samt holdt meg unna alt av søtningsstoffer. Dessuten har det blitt nesten null grønnsaker. Har til og med nesten kutta ut kaffe. Vekta har stått stille lenge, men dette satte igang kroppen skikkelig!!

Men hovedpoenget her er at jeg har klart å komme meg ned på TOSIFRA!!

Har vært nede og lukta på 100 kg 3-4 ganger de siste åra, men nå har jeg endelig kommet meg under (99,8 viste vekta idag)
Passerte 100 en gang for ca 7-8 år siden, og har ikke vært komfortabel med det i det hele tatt. Var oppe i 120 i januar ifjor, men da kjøpte jeg skaldeman-boka, og fikk snudd trenden.

Siden jeg har vært nede å lukta på 100-tallet flere ganger, for så å få alt ødelagt av ferier o.l., så har denne grensen blitt ganske "magisk" etterhvert. Hadde vært moro å høre om flere har det samme forholdet til 100 kilos-grensa. Jeg er ihvertfall STORFORNØYD med å se 90-tallet for første gang siden 90-tallet!!

Forøvrig går det veldig greit å spise som jeg gjør nå, så jeg tror jeg skal fortsette å "rense" litt til

0,1 tonn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Skaldeman Svar med sitat