|
Sv: Cambridgekuren
Opprinnelig lagt inn av Robert, her.
Jeg er kun ute etter tilbakemeldinger om en viss type diett. Og det får jeg av et par stykker her inne og det er bra. Resten er bare svada om hvorvidt Atkins er farlig eller ikke.
Håper vi kan droppe denne diskusjonen med respekt for de andre.
Hvem andre?
Og du kan desverre ikke styre hvilke tilbakemeldinger du får på det du sier. Du kan ikke forvente å komme med en slik påstand på et lavkarboforum og ikke få svar tilbake. Å si det du sa betyr jo at ca 70% av brukerne her inne lyver. At de fabrikkerer gode (og fantastiske) blodprøver og vektnedgang, og lyver om helsemessige og utseendemessige gevinster. Samt at du også dømmer kunnskapen deres nedenom og hjem. Selvfølgelig får du svar på det. Du kan ikke påstå at man blir syk av Atkins (særlig ikke understøttet av en artikkel av en som ikke engang forstår forskjellen mellom ketoacidiose og kostindusert ketose). Og av "Atkins" som om det bare er en ting liksom, og ikke flere ulike faser. Snakk om generalisering. Jeg tror du må ta deg en runde til i tenkeboksen dersom du ikke skjønner at det er provoserende. Her er forresten mange andre også med høyere utdannelse altså (siden du følte for å trekke det inn i bildet som et argument.) Håper du får de tilbakemeldingene du ønsker.