|
Sv: Cambridgekuren
Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.
OK. Det skal du få.
Jeg har prøvd Camebridgekuren for en del år siden. Jeg vet ikke om produktene er endret i forhold til da - men jeg håper oppfølgingen av de som bruker produktene er endret til det bedre.
Jeg fikk ingen annen oppfølging enn veiing.
Jeg ble bedt om å 'bite tenna sammen' og kjenne på valkene rundt midjen når jeg syns det var tøft og jeg var segneferdig av svimmelhet.
Jeg fikk ingen råd eller veiledning i forhold til kostholdsomlegging eller tilrettelegging (på den tiden kunne jeg ikke noe om kosthold heller)
I tillegg var det dyrt. Og smakte vondt.
Er det annerledes nå?
Ja, nå er det litt annerledes med hentydning til oppfølging etter kuren. Du har forskjellige faser og opplæringsprogram som skal hindre at du går opp i vekt igjen. De hevder at 60 % opplever varig vektstabilitet men dette skal jeg sette meg inn i når jeg får programmene.
Derfor er den tilbakemeldingen fra deg "Fedonisten" veldig nyttig. Siden jeg ikke har den erfaringen med Cambridge som bruker.
Det jeg synes er trist er at jeg blir kritisert for at jeg er feilinformert når jeg indirekte prøver å hevde at lavkarbokurer er like kontroversiell som andre kurer.
Jeg vil kun ha tilbakemeldinger og hvis de kun er negative vil jeg finne ut hvorfor. Det er den agendaen jeg har. Thats It!
|