Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 17:09   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg ser ikke Spireas innlegg som en provokasjon, - heller et frustrert rop om hjelp satt på spissen. Kanskje det måtte til for å vekke oss litt ?? Er sikker på at hun ikke mente å provosere for å være slem eller ekkel, men for å få svar ?
Er ganske sikker på at hun respekterer vår rett til å så spise kjøtt like mye som vi respekterer hennes rett til å lavære !

Nå har det kommet inn masse nyttige svar. Håper det hjelper Spirea. Syns du skal gi lavkarbo en sjanse, - for det er uansett ikke lavkarbo retningen det er noe feil på. Du har bare kommet litt skeivt igang med planleggingen. For skal du legge om kostholdet er det aller viktigste å planlegge godt ! Lese boka og lære å tenke på nytt.

Ta en titt på linkene og de matnyttige svarene du har fått og se om du finner noen gode ideer. Masse oppskrifter er det uansett å velge i. (Ble minnet på noen sjøl jeg !

Som sagt - lavkarbo og vegetar kan funke fint det - men du må altså planlegge !
Lykke til videre