Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-07, 23:36   #312
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Gro69, her.

... Jeg har i det hele tatt alltid vært totalt uinteressert i mat og matlaging, og det gir meg problemer nå. Lager hverdagsmat til familien, og ellers det jeg har plukket opp i løpet av de siste 20 årene. Jaja, vi sliter oss framover.....

Da gir jeg deg samme tips som jeg gav en annen her om dagen:

Stek opp kjøttdeig eller kjøtt i strimler så du alltid har på lur.

Grønnsaker: Strimle squash, paprika, løk, aubergine, gjern eogså brokkolibuketter.

Når du skal spise, fres alt i panne til gjennomvarmt, da e rgrønnsakene passe etter min mening. Krydre ette rsmak:

Italisenk vri: oregano, basilikum, timian og sitron, event hakka tomater om du kan spise det.

Kinesisk vri: Krydre med ingefær, hvitløkspepper og litt soyasaus m lite karber.

Thailandsk vri: 1-2 ts red currypaste (eller mer om du liker sterk mat), tilsett 1 boks kokosmelk med lite karber (det finnes en m 3 per dl).

Meksikansk vri: Enten tacokrydder m lite karber elle rpepper, paprika, spisskummen (jeera på de boksene som selges i internasjonale matbutikker).

Lykke til med hverdagsmaten

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat