Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 15:49   #14
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Målet er nådd!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Åh! Så herlig det må være!

Du har vært flink, og veldig inspirerende. Det er nok også lettere når man har vært slank tidligere (jo lengre kiloene har sittet på kroppen, jo lengre tid tar det å få dem av), så min kamp er ennå ikke over, for jeg har aldri vært slank. Gleder meg til å komme dit du er nå!

Jeg var slank i min ungdom ja.. Var aktiv fotballspiller på kretslaget og greier. Men da jeg ble sammen med min kjære gikk det fort oppover, for han hadde bil og kjørte meg overalt. Da var jeg 16. I løpet av det forste halvannet året vi var sammen gikk jeg opp 10 kg, og etter vi flyttet sammen gikk jeg opp 13 til. Så begynte jeg å slanke meg, syyyyk, utviklet anorexi og var veldig dårlig både psykisk og fysisk i ett par år, men så ble jeg gravid og tankegangen snudde på dagen, jeg tenkte at barnet jo måtte få næring. Og da jeg var 6 mnd på vei begynte vekten å normalisere seg, det syntes da såvidt at jeg var gravid, for magen var jo innhulet da jeg ble på vei. Men de siste 13 ukene før han ble født la jeg på meg 15 kg, stortsett vann, men ingen skulle tro at jeg ni mnd før hadde vært radmager og syk Og siden har jeg sitt med kiloene. Hatt to + to tette svangeskap. I mellom nr 2 og 3 klarte jeg å gå ned til 72 kg, men jeg hadde ikke før nådd det før det begynte å komme på igjen... Og da satt det... Helt til nå! Så det har vært mange påbegynte og mislykkede kurer som har ført til mer overvekt hver gang... Men denne gangen har jeg klokketro på at det skal vare, fordi jeg har endret meg oppi topplokket i tillegg...