Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 15:15   #26
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: om man skal skjeie ut!

Sitat:

Jeg er nok som Gerd, veeeldig stren med meg selv. Eller andre synes jeg er streng, men det har for meg blitt en livsstil. Jeg har funnet ut at jeg kan spise baconsvor (eller crisp de lørdagene svor byr megi mot) i stede for potetgull, og to-tre ruter freia dark. Da er jeg veeeeldig fornøyd og savner ingenting. Og det har ikke påvirket nedgangen min i noen grad. Sånn kommer jeg til å fortsette, men kan etterhvert unne meg ett lite kakestykke i bryllup feks. Men som med Gerd, det skal nok lite til for at jeg blir junkie, så jeg vil gjerne holde meg her jeg er nå, og jeg savner ikke noe...

Dere er flinke dere. Applaus fra meg.
Jeg er så svak for alt som er godt, men skal prøve å bli sterkere.
Skal ned å se en film (da sovner jeg garantert for jeg har en tendens til å gjøre det når jeg ser film) så da sover jeg vekk noen timer av dagen som sikkert hadde gått til småspising
Men krommen har virkelig sotte sine spor. sjesser ingenting nå. Men det er kanskje fordi jeg tar 3-4 stk i løpet av en dag i stede for 1 :P (ikke den kromen dere tar)

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat