|
Sv: Målet er nådd!
Opprinnelig lagt inn av megselv, her.
AH FOR EN FØLELSE DET MÅ VÆRE? 
Hva har du tenkt å gjøre nå?
Lyst til å gi en kort oppsummering på hvordan det har vært, uten at vi må lese hele journalen
Tusen takk!
Er ikke mye å lese i journalen, for jeg glemmer den
Men det har vært en fornøyelse hele veien. Deilig å peke nese til alle bedreviterene som slaktet denne kuren. Jeg og venninna mi skulle gjøre det sammen, altså slanke oss. Begynte ved nyttår, men vi datt av hele tiden. Så fant jeg denne kuren i mai og startet på det, hun var negativ og veeeeelig kritisk. Jeg har gått ned, hun litt opp... Så nå vil hun ha meg til å lære seg dette, men må vente til etter jul
Det er en fantastisk følelse. Buksene jeg skulle jobbe meg inn i sitter nå løst og ikke like fint på kroppen. Har ikke vært så slank siden lenge før jeg fikk barn. Klart kroppen har jo forandret seg etter fire fødsler, kan ikke vente annet. Magen er ikke heeeelt stram, men den ser helt flat ut, tar jeg på den, så disser det jo litt, men...
Åh, jeg er så takknemlig og stolt.
Det jeg skal gjøre nå er å holde på med ketolyse i ett par uker til, og innføre 5-10 karb om dagen hver uke og se hvor jeg må stoppe. Spennende å se hvor høyt opp jeg kan gå før det begynner å legge seg på kroppen
Men dere blir ikke kvitt meg her altså. Vil gjerne bidra med mine erfaringer til nye slankere