Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-07, 09:43   #30
Knubbelubba
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Knubbelubba er ny på veien

Sv: De som har vanskelig med å gå ned i vekt her, bruker dere hormonspiral?

Opprinnelig lagt inn av Sweetflower, her.

Jeg har kjøpt pro-biotika på helsekosten, dyrt, men effektfullt for meg. Det hjelper til å gjenopprette god balanse i mage-/tarmsystemet. Jeg har fortsatt å ta disse kapslene fordi jeg synes de gjør meg godt - magen er aldri i ulage lengre. Acidophulus heter de.

I tillegg er det viktig med kosttilskudd. Også må man unngå ALT sukker og ALT gjær - lenge. Etter en stund vil soppen dø... og når død sopp skal ut av kroppen kan man tenke seg hvordan _det_ lukter...!!! Død og pine, men det går over etter en uke eller to.

Ellers spiste jeg vanlig, trente og drakk masse vann og levde normalt - så var jeg kvitt dritten på ca et halvt år. Noen er kvitt det etter en mnd; det som alt annet er individuelt.

PS. Hvis du ser nøye etter, er det jaggu ikke mye mat det _ikke_ er gjær i... stort sett alt krydder inneholder maltodekstrin. Man bør også holde seg unna alt med e-stoffer i. Jeg har en bok liggende som jeg leste for å sette meg inn i greiene den gang.. skal se hva den heter: "Candidakuren" av Erica White. Litt amerikansk, men det funket for meg.

Lykke til Det er i alle fall oppmuntrende å vite at man KAN kureres!!

Jeg har også begynt med probiotika for noen dager siden og nå begynner magen å bli ganske normal igjen... Veldig bra det!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat