Tråd: Europrat 2007
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-07, 08:59   #194
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Europrat 2007

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Mornings Jeef
Hva er sånn brbasco?
Og så lurer jeg på: Hva er det verste ED-produktet du vet om, og det beste?
Hva hadde du tatt med om du skulle bo på hotell et par dager?

de værste er nok grønnsaksuppe, potetsuppe og ertepurre(som absolutt IKKE smaker bacon)
Jeg bodde ei helg på hotell, og hadde med meg Brownies og pannekaker som jeg laget før jeg dro. Hadde de i kjøleskapet (minibaren)

Browniesen er blitt en favoritt, pannekakene er helt OK og de barene jeg har smakt har vært gode (praline, sjokolade og eple/kanel) Nå fikk jeg en ny brosjyre hoss legen, hvor det sto at man godt kunne smuldre opp en muslibar og ha på skummetmelk som en frokostblanding, men jeg har ikke fått prøvd enda...

jeg er ikke så veldig glad i omelettene, så jeg bruker å mose kokt brokkoli og blomkål med stavmixer, og blande det pulveret i den mosen når jeg absolutt ikke greier å spise det (tips jeg fikk fra ciss)