Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-05, 07:09   #5
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Det er da ikke så vanskelig..... Spis mye mer av egg, fisk og bønner. Tunfisk er ikke den eneste fisken som finnes da... Spiser du skalldyr forresten? Hvis ikke finnes det laks, sei, torsk, ål, skrei, sild, makrell, flyndre, osv osv. De kan alle stekes, kokes, marineres, spises i store stykker eller i små stykker, som mos, i gryter, supper, wok'er eller hva nå enn du måtte finne på.
Hvis jeg skal være helt ærlig så må jeg få lov å påpeke at det er du selv som har valgt å være både veggis og lavkarber, det er på en måte mest ditt ansvar å tilpasse de to til hverandre Men litt fantasi og litt inspirasjon så klarer du helt sikkert å komme på 365 middagsretter. Mat kan varieres i det uendelige. Og om du spør oss, så har sikkert vi masse gode tips til hvordan alt dette kan tilberedes og varieres. Men det er ingen som kan lukte at du leter etter veggis-retter uten at du gir oss noen hint om det.
Det er også slik at de fleste spiser kjøtt som bare det, så ikke bli overrasket eller fortvilet om det dukker opp masse nye kjøttretter her heller....

Kanskje du kunne starte en tråd under oppskrifter med lavkarbo-retter uten kjøtt? Jeg er interessert i allefall! Lykke til!