|
Sv: Beas slankedagbok
Da er jeg her igjen.
Har vært innom å lest litt av og til, ofte i sene nattetimer Men har liksom aldri fått samla meg til å skrive noe. Før nå.
Jeg ble stolt mor til 4 da lillemor ble født i april. Ei stor lita jente på over 4, 2 kilo. Kjempenydelig selvfølgelig
Svangerskapet ble ikke slik vi hadde ønsket. I jula ble det oppdaget at jeg hadde svangerskapsforgiftning, og måtte ta det helt med ro. Det ble mange hasteinnleggelser på sykehuset, og ungene ble utrygge. De visste jo aldri hva som ventet dem når de kom hjem fra skole og barnehage. Men vi snakket oss gjennom det, og tviholdt på hverdagslige sysler så langt det gikk.
De siste to månedene var skikkelig slitsomme. Hadde alt for mye fostervann, og fikk derfor store smerter i magen. Pluss skikkelig blodtrykk, som gjorde meg slapp og sliten. Flere ganger i uka var vi inne for sjekk, så jeg ble skikkelig passa på
Men så kom hun da endelig til verden.
Jeg la på meg ca 12 kilo under svangerskapet. Ikke ille det vel? Spiste stort sett lavkarbo, men noen utskeielser ble det mot slutten ja
Jeg gledet meg skikkelig til å spise skikkelig lavkarbo/ketolysemat etter fødselen. Og satte igang fra dag en.
Med det resultat at jeg gikk opp enda flere kilo. 8 faktisk. 
Nå har jeg vært plaget med høyt blodtrykk og lav blodprosent etter fødselen. Og svimmelhet! Så det har ikke blitt de lange trilleturene som jeg hadde planlagt. Men jeg spiser lite, og sundt. Og skjønner faktisk ikke hvorfor jeg legger på meg igjen nå.
Håper det hjelper å være mer aktiv her inne. Koselig er det uansett
Håper forresten at jeg kan få flytta dagboka mi fra de åpne dagbøkene over til de "vanlige "journalene.
Snakkes da dere!
|