Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-07, 00:33   #4
Moa
Seniormedlem

Moa sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Moa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt liktMoa er veldig godt likt

Sv: Hva er DIN STORE MOTIVASJON?

Å så flotte svar! Takk!
Det er jo slik det skal være. Første innledning er vel forfenglighet,- et ønske om å bli litt flottere å se på. Men helsegevinsten er jo enorm med dette kostholdet!
Virkelig skammelig at ikke kostholdsråd fra myndigheter samsvarer med erfaringer som er gjort mht helsegevinsten v lavkarbo.
Jeg har etter å ha holdt på i noen uker selv, også introdusert Lavkarbo for barna. Jeg var litt redd for å fjerne noe fra deres kosthold i starten.
Resultat: Roligere og mer harmoniske barn, uten sukkersug.
Ser nå at innføring av Lavkarbo-kosthold har samme innvirkning i livet vårt som røykeslutten for noen år siden. Det jeg trodde da skulle bli Den Store Gevinsten, Bedre Råd, har jeg ikke sett noe til..., men humør, hud, ånde, luktesans, kondis, søvn osv osv er blitt såååå mye bedre!
Det er godt å være i endring! (Både med og uten Louise Hay)

Moa_fornøyd

Moa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisemegslankogtenkegodetankeromkroppenmin!...eller bare Atkins... Svar med sitat