Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-07, 19:48   #6
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Vanskelig dette

Takk til dere for svar, det var deilig å surve litt. Var litt deppa.
Torkil, jeg unner deg å tjene penger, ikke det, bare at jeg har ett helt "bibliotek" med bøker om slanking, og har kastet lass på lass med "bli slank piller" gjennom årene. Og, Grete Rhoede er ikke noe for meg, jeg er glad i mat.
Til Trolljenta, tok det ikke som kritikk , skal gå i motivasjonsboksen akkurat lenge nok til å lese boka, og jeg er kjapp til å lese.
Nille, jeg tenker på Skaldeman som jeg har satt som filosofi. Ingen oljer, bortsett fra olivenolje er godkjent, all sukkererstatning ,innkl lettbrus, er skadelig, grønnsaker under jorda gjør at du ikke går ned i vekt, frukt er fy,fy. etc.etc. Vet at mange går ned i vekt med det, men jeg er betenkt for min egen del, og da er det vel ikke noen god ide.
Og Karbosara, ja, jeg har vel opplevd litt av det samme, Småsprekker hele tiden,jeg, fordi jeg føler at den filosofien jeg har valgt blir litt gal for meg.
Skal kjøpe boka, jobbe med saken og, jeg skal nyte ALT tilbehøret Men fikk ikke svar på om mine eksklusive Care Max er gode nok da.

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat