Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-05, 14:00   #17
aveline
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: Sep 2004
Alder: 79
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Jeg er OFTE innom Fretex. Der finner jeg mange godbiter til barnebarna mine, især penklær/sko. Foreldrene blir i alle fall veldig glade.
Dessuten er bokhyllene mine fylt med mange bøker derfra. Hos Fretex finner jeg igjen bøker som jeg har betalt over 300,- for i bokklubb til den nette pris av kr15,-
Alltid når jeg skal ut og reise, er jeg innom der og finner paperback-bøker til 5 kr. Kjekt å ha, når man som meg søler med vin og solkrem. Et ekte "kjøp og kast"-produkt.

Er dere glad i å strikke?
På jobben satte jeg opp en lapp med spørsmål om folk hadde tiloversliggende garn, event. gamle gensere som aldri kom til å bli brukt - så tok jeg gjerne over.
Jeg fikk så mye flott "materiale" som jeg rakk opp, og alle barnebarna har fått gode,varme "rompebukser" - sokker, votter og halser. Div. dukker har også fått fornyelser i garderoben.
Jeg har aldri vært spes.glad i å sy, men gjorde det allikevel til mine da de var små.
Jeg har nå lært datteren min hvordan man tegner mønster av disse arkene som følger med i f.eks."Burda" - og hun syns det er veldig morsomt. Tøybiter finner man i restekasser, nesten gratis.

I sommer så flyttet jeg på det tidspunktet som skogen bugnet som mest av bær og sopp - og savnet merker jeg godt nå. Også blåbær og jordbær (markjordbær) som er "ja-mat"... Kantareller er det også mye av i "min skog"
Det hadde vært kjærkomment!!

Veldig bra tråd, Marianne***

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat