|
Sv: For de som vil lese ...
Tusen takk dere Jeg håper jo litt på at vi kan få litt hjelp men har ikke helt den store troen på at det skal ordne seg ang huset men det som er viktig oppi det hele er også at det sitte andre mennesker der ute som sitter i noenlunde samme situasjon og det er viktig å få fokus på at systemet ikke fungerer som det burde i disse tilfellene,det er synd,synd å tenke på at kompetente mennesker tar selvmord og mister barna sine rett og slett fordi det ikke er noe system til å følge opp å ta vare på mennesker som opplever stor sorg...ivertfall i mitt tilfelle finnes det ikke noe støtte/hjelp/krise team osv... vet at det er blandt annet sånne hjelpe apparater for etterlatte ved selvmord(leve) etterlatte ved kreft osv men her har det altså ikke vært noe (og jeg har virkelig prøvd å ringe og prøve å få hjelp selv også... jeg må ialefall klare meg for sarah sin skyld.. elsker henne så høyt og selv om hvert sekund er et evig savn og smerte etter Tor Magne så må jeg tenke på henne og prøve å fokusere på at ting kansje kan bli bedre etterhvert...
|