Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 22:20   #5
kstal
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2007
kstal er på en erverdig vei

Sv: hva gjør at vi går ned i vekt egentlig?

joda, har lest den. men har lånt den ut til en fjomp som ikke er hjemme nå, og er borte leeenge... og jeg lurer og har egentlig ganske god kontroll på det meste og går jevnt og trutt ned. Bare lurer på hva det er som egentlig skjer? for øvrig synes jeg ikke 3000 er så sinnsykt mye å presse i seg. nå har jeg aldri telt kalorier, men har drevet med mye forskjellig trening før det skeiet helt ut, og har ofte spist oppe i 5 og 7000 for å holde sulten nede... da var jeg som en flis, men syke treningsmengder....

Trives godt å følge dette opplegget, men er nyskjerrig på hva som skjer egentlig? vi forbruker fett til å omstille til energi fordi vi ikke har karbo?! men alt i alt må det ha noe med antal inn vs antall ut, en kalori forsvinner da ikke? Jeg ser selv at om jeg eter som en hest en dag og hele dagen (gjerne flere dager på rad)kan jeg godt være i ketose hele tiden, men ikke miste et gram... spiser jeg normalt så går det jevnt nedover... Har prøvd litt bare for å sjekke hvordan kroppen reagerer på forskjellige opplegg Derfor min "konklusjon" som godt kan være gal?

kstal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat