Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 18:52   #4
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: pcos (og insulinresistens). 1 historie og 1 spørsmål

Hei hei!

Jeg går på Eurodietten, og jeg har fått vite av legen at metformin er helt nødvendig for mine hormonplager for at jeg skal gå ned i vekt, også når jeg er i ketose.
Har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt (utenom dårlig smak i munnen) - kun positive ting å si om metformin! Sammen med lavkarbokosthold så har det reddet livet mitt, rett og slett. Så sterkt må jeg faktisk si det!

Etter Eurodietten skal jeg tilbake på Lindberg-kosthold, som jeg gikk på et års tid før ED. Kan nok aldri mer røre sukker, hvetemel, pasta, ris osv, men det føles ikke som noe stort tap.

Lykke til - håper du finner alt du trenger av hjelp her inne! Bare å spørre om du lurer på noe