Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 17:51   #6
SkinnyToBe
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
SkinnyToBe er ny på veien

Sv: Kan alle lese denne? (Beklagelse)

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Jeg tror at noe av grunnen til at vi reagerte (iallefall jeg) på innlegget, var at vi følte vi måtte forsvare oss fordi vi gikk ned i vekt. Og det føles urettferdig å få høre at vi slett ikke trenger å gå ned i vekt.

Har du journal? Hvis du legger ut link til den her, så kan folk gi deg tilbakemeldinger, råd og oppmuntring der!

Ja det var akkurat dette jeg tenkte på.
Jeg skrev at mange av dere slett ikke trengte å gå ned.
Da mente jeg at dere ikke trengte det for å bli pene, fordi dere er FLOTTE allerede!

Jeg har ikke journal. Vet ikke helt hvordan de funksjonene brukes.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg skjønner deg veldig godt jeg ! Og selv om jeg syns det er stort av deg å be om unnskyldning, så syns jeg egentlig ikke at det er nødvendig.
Det viktigste er å IKKE GI OPP. Ikke la frustrasjone og negative tanker vinne over håp og tro på at det skal gå bra til slutt.

Vi skal klare dette. Det kan ta tid, - MEN VI SKAL KLARE DETTE !!

Heier på deg jeg !

Tusen takk. Jeg har så dårlig samvittighet. Jeg mener at vi er her for å støtte og hjelpe hverandre, og så skriver jeg selv noe som i så høy grad kan misstolkes og som såret andre. Det fins ingen unskyldning.
Jeg vet det. Neste gang skal jeg legge meg tidlig og lese nøye igjennom hva jeg poster slik at jeg kan oppdage slike ting som dette.

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat