Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 12:19   #3
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Kan alle lese denne????

Du er fortsatt hjertelig velkommen til å være på forumet og til å stille spørsmål og be om oppmuntring!

Jeg tror at noe av grunnen til at vi reagerte (iallefall jeg) på innlegget, var at vi følte vi måtte forsvare oss fordi vi gikk ned i vekt. Og det føles urettferdig å få høre at vi slett ikke trenger å gå ned i vekt. Dette er jo ingen konkurranse.. Vi vil jo alle bare få det litt bedre..

Jeg skjønner at det er frustrerende å ikke gå ned i vekt, når man føler at man gjør alt riktig. Men jeg føler i allefall at lavkarbo er det mest fornuftige kostholdet uansett om man er slank eller ikke, så vi reagerte nok litt på at dette var noe man skulle "slutte" med.

Har du journal? Hvis du legger ut link til den her, så kan folk gi deg tilbakemeldinger, råd og oppmuntring der!

Håper du blir oppmuntret til å fortsette å leve på lavkarbo!

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat