Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-07, 00:20   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk for meg... :-(

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Stemmer. Det var nå helt nylig. Og etter det har jeg ikke kommet i ketose engang. Det er muligens noe av årsaken til at jeg er så lei meg nå. Jeg regner ikke den sprekken som en del av mitt lange slankeforløp, jeg har holdt på lenge før det. En lang omgang, så nådde jeg de magiske 6 mnd, og måtte ta en pause (selv om jeg nesten ikke hadde gått ned noen ting). Nå har jeg startet opp igjen, men kommer ikke stabilt i ketose, og går ikke ned i det hele tatt. :-(

Det er ikke sikkert at kroppen din er klar til en ny runde... Vet du skrev at på 1. ketolyserunde rasa du ned i vekt og ikke var utav ketose. det er ikke sikkert kroppen orker en slik runde til. Har lest at flere sliter når de setter i gang på runde 2.

Men hvor mange kilo har du tenkt å gå ned nå?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat