|
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Dumt spørsmål følger: Vil melk kunne være bedre enn fløte? Nå tenker jeg som partystopper? Jeg vet at det har mer karber, men jeg klarer ikke drikke svart kaffe og jeg ligger jo lavt på karbene uansett. Og det er liksom det som har vært kosen min, en deilig latte. Godis klarer jeg meg uten, men dette er vanskelig.
Nei, melk er absolutt ikke bedre. Grunnen er kanskje mer sammensatt enn jeg kan klare å forklare, men det er mye mer melkesukker i melk, og voksne folk bør i prinsippet ikke drikke melk... Jeg blir i alle fall veldig dårlig i magen av det. Det er vel derfor kultiverte/syrna melkeprodukter er lettere å tåle, melkesukkerinnholdet er f.eks langt lavere. Det er også nesten ikke laktose i sånne produkter. Har du prøvd soyafløte? Verdt i sjekke ut i alle fall.
Om du bare drikker en liten skvett om dagen, så er det ikke sikkert det er så farlig, du sa at du allerede går ned? Da tror jeg ikke du behøver å bekymre deg. Enkelte har ikke en eneste partystopper, mens andre igjen må luke ut alle godesakene for å ta av et eneste gram. Så lenge du går ned i et fint tempo, så gjør du noe riktig, og da behøver du ikke å ta vekk noe fra dietten.
Det er heller ingen som har godt av å "rase ned" som det heter. Det gjør man i tilfelle helst bare i starten, når man tar av seg vannet.
Og, det er ingen dumme spørsmål, bare dumme svar

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|