Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-07, 11:52   #423
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Okei. Jeg har allerede jukset litt med kaffe, tatt 1 kopp annenhver dag, men uten noe i. Det blir jo ikke like godt uten fløte, men det er så godt med kaffe etter middag. Kunstig søtning har jeg også fått i meg *bittelitt* av, men jeg drikker ikke brus. Vekten har jo gått ned, så det er kanskje et tegn på at det er fløte og rømme som har vært de største bremsene.
Kanskje.

Det er ikke lett å si, fløte har jeg mer eller mindre kutta ut helt inntil videre. Man kan bruke rømme i de fleste tilfeller anyways. Jeg drekker kaffien køl svart
Det blir helt uproblematisk å droppe søtstoffet. Jeg testa jo ut litt diverse kunstig søta greier, men jeg liker jo bare sjokkis, og ikke drops, vingummi etc, så det går nok greit.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat