Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-07, 12:12   #4
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: ang overgang til/pause med lavkarbo...

Hei!

Jula 2006 hadde jeg holdt på med lavkarbo i 7 uker. Var så usikke rpå hva jeg skulle gjøre. Endte med å kjøpe flg Cavailier-produkter: 2 små enheter med marsipan, noen sjokolader (med og uten fyll), 1 pakke med kanalkjeks. I tillegg lagde jeg multekrem søta med Splenda, og tillot meg selv 1 krumkake julaften, 1. juledag og nyttårsaften. I tillegg spsite jeg 2 kranskekakestenger i løpet av jula om jeg huske rett. Min store utskeielse var Polarbrød Extrem, 1/2 skive til frokost. I år skla jeg forsøke Hildeborgs brød eller annen brøderstatning. Jeg spiste innenfor lovlig antall karber alle dager, så det betyr at spiste jeg krumkake med multekrem droppa jeg alle andre karber den dagen. Bare multekrem er ikke så mye karber som med krumkake. I tillegg kjøpte jeg gløggrydder på apoteket og lagd egløgg på sukkerfri bringebærsaft.

Lykke til med dine valg!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat