Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-07, 05:26   #74
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Hos meg går det også tregt. Vekta har stått stille i nesten en måned, men nå har jeg endelig gått ned én kilo til.

Nå begynner jeg å mistenke at jeg spiser for lite mat (he he, har aldri hatt det problemet før), for hver gang jeg har merket vektnedgang er det alltid etter noen dager med mye kraftig kost. Da har jeg spist fett kjøtt og jeg har spist meg god og mett to-tre ganger om dagen.

For det meste blir det å hive innpå en eggesalat med reker, majo og avokado, eller et par lavkarbo brødskiver med noe pålegg. Det er antakeligvis for gjerrig kost for kroppen min.

Også har jeg lurt på om jeg kanskje skal kutte ned på bacon og egg til frokost så ofte. Tror saltet i baconet ikke er så bra for meg heller.

Kaffe vil jeg ikke tenke på å kutte engang. Vil ikke!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat