|
Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
Jeg vil gjerne være med i "klubben" her
For å fortelle min historie, så startet den på februar 05, før det var jeg ikke så opptatt av karber. Hadde gått et Librakurs, men ikke gått nednoe i vekt (litt flaut å være den eneste på møtene som ikke hadde vektnedgang)
Jeg har PCOS, har også lavt stoffskifte, og sist jeg var til legen ble jeg diagnostisert med acidose (lav pH i blodet)
I mai 05 hadde jeg kjøpt Fedons bok, og satt meg godt inn i filosofien. Gikk da ned 3 kg som kom på igjen i løpet av høsten, med 7 kg bonustilegg. hele tiden mens jeg fulgte Fedon. slik at jeg gikk opp ca 10 kg på Fedon etter å ha gått ned litt først. Siden da (påska 06) har vekta stått stille I påska i år, bestemte jeg meg for å begynne å trene igjen, og trener nå ca to ganger pr uke. En dag med vannaerobick (kondisjon/styrke) og en dag med kun styrke. I tilegg prøver jeg å få til å gå tur et par ganger pr uke også. Fra påska til 15 september i år gikk jeg ned ca 4kg, og har nå startet eurodiett. Jeg har gått 3 uker på ED nå, og gått ned nesten 2 kg, så her går det tregt.
men jeg nermer meg nå vekta jeg hadde da jeg startet lavkarbo da
ble langt dette 
Du må virkelig ha en vilje av stål, som har fortsatt tross vektøkning og alt! Kjempeflink er du!
Håper vekta di bare går nedover nå!
|