|
Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!
Jeg vil gjerne være med i "klubben" her
For å fortelle min historie, så startet den på februar 05, før det var jeg ikke så opptatt av karber. Hadde gått et Librakurs, men ikke gått nednoe i vekt (litt flaut å være den eneste på møtene som ikke hadde vektnedgang)
Jeg har PCOS, har også lavt stoffskifte, og sist jeg var til legen ble jeg diagnostisert med acidose (lav pH i blodet)
I mai 05 hadde jeg kjøpt Fedons bok, og satt meg godt inn i filosofien. Gikk da ned 3 kg som kom på igjen i løpet av høsten, med 7 kg bonustilegg. hele tiden mens jeg fulgte Fedon. slik at jeg gikk opp ca 10 kg på Fedon etter å ha gått ned litt først. Siden da (påska 06) har vekta stått stille I påska i år, bestemte jeg meg for å begynne å trene igjen, og trener nå ca to ganger pr uke. En dag med vannaerobick (kondisjon/styrke) og en dag med kun styrke. I tilegg prøver jeg å få til å gå tur et par ganger pr uke også. Fra påska til 15 september i år gikk jeg ned ca 4kg, og har nå startet eurodiett. Jeg har gått 3 uker på ED nå, og gått ned nesten 2 kg, så her går det tregt.
men jeg nermer meg nå vekta jeg hadde da jeg startet lavkarbo da
ble langt dette 
|