Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 18:20   #25
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Youtubefilmer som får deg til å grine...?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Ja, har den låta! He he. Det er flere Silent Hill fan her, ja! Har ikke spilt ener'n, og den er så vanskelig å få tak i! Har lastet ned alt jeg har funnet av Akira Yamaoka på Lime jeg også.

Jeg lette etter enern i mange måneder, helt febrilsk. Jeg spilte det på PS1 da det kom ut, men så solgte min mann PS1'en sin med alle spillene. Jeg fikk faktisk tak i Silent Hill 1 (til PS1, men det kan jo spilles i PS2 også) på QXL for et år eller to siden, og betalte vel rundt 350,- kroner for det. Så nå har jeg det. :glis: Men jeg må selge det siden vi skal selge PS2 og alle spillene våre (kan godt selge SH1-spillet til deg om du vil ha det altså). Har spilt det mange ganger, men etter å ha spilt 2,3 og 4 var det faktisk en smule skuffende. Grafikken var dårligere enn jeg husket, men da var jeg jo vant med en slik grafikk.