Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-07, 11:23   #19
Suzy
Medlem

Suzy sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østfold
Alder: 63
Suzy er ny på veien

Sv: Suzys lille verden

Når vekta viser nedgang kjenner jeg at humøret peker oppover. Etter at den i mange uker sto bom fast på ca 95, har den endelig rikket seg nedover. Jeg var i ferd med å gi opp, men ville heller ikke. Da var det godt å se at dette er normalt, og at andre også kan stri med det samme.
Nå vist imidlertid vekta 90,4. Nå er jeg 0,8 kg unna 1.delmål. Andre delmål er å holde på til jul. For da blir det en liten pause. MÅ ha potet til julemiddagen. Og litt julesnop.
I forrige uke var jeg på kles salg. Kjøpte jakke og bukse. Jakken var en smule trang, men som den store optimist jeg er, så tenker jeg at den er perfekt om et par uker.
Har skjeiet ut med et lite kakestykke (blåbærpai)på jobben. Men jeg må si at dette kakestykket var utrolig søtt. Ble litt uvel av kaka.
Det som faktisk var litt positivt med denne opplevelsen er at jeg ser at jeg trenger ikke dette søte så mye. Og at jeg går ned i vekt til tross for noen flere karber enn i begynnelsen.
Vi laget pizza på lørdagen. Da laget jeg en tynn bunn av rugmel. Funket bare flott. Ble forresten veldig godt.