Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-04, 13:49   #944
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hei igjen mofedilla. Svarer i 1000-tråden jeg, i.o.m. temaet nå er nyttårsaften.... Jeg setter inn steketermometeret i brystet. Prøver å få spissen midt i kjøttstykket, for det er der det blir sist stekt. Ulempen med å steke en hel kalkun er at lår og bryst blir litt ulikt ferdig, men det er nå engang slik vi liker å servere det på nyttårsaften da!

Jeg skal lage elggryte i dag, etter at selskapet vi egentlig skulle i ble avlyst pga syk vertinne. Kanskje fruktsalat til dessert om jeg ikke finner på noe annet. Vi inviterer våre beste venner (min manns søster og min bestevenninne), for de er så lette å omgås, og de har barn på samme alder som våre. Det er så koselig at barna også er bestevenner med hverandre! Gleder meg.