Hvis du bestemmer deg for ketolysekuren skal du være klar over at det ikke er rom for utskeielser. Vi er i ketose under kuren og ved en utskeielse vil du gå ut av ketose, selv om du bruker ett preparat som "fortsetter" slankingen. Det er ikke heldig for kroppen vår å gå ut og inn av ketose. Jeg er ingen lege, men jeg tror jeg får støtte av feks Torkil på dette utsagnet Så bestem deg for å gå på ketolyse, veien til en smekker kropp kan være lang og kronglete, men denne kuren er absolutt å anbefale og det er å anbefale å holde seg til de rådene som er gitt i boken. Det er en streng kur, men du og du som det er verdt det. Og så mye godt som vi kan spise så tror jeg ikke du vil savne en utskeielse engang Sånn litt på siden; Jeg har en svigerfamilie som har vært litt skeptisk til kuren og synes det høres ut som jeg ikke kan spise noe særlig med kosemat I dag har jeg hatt de til middag og disket opp med ketolysemat. Og de NAMMET seg gjennom måltidet (Iset sin saftige kylling i form) og alle gikk herfra med oppskriften i lomma