Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-04, 15:39   #10
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg ville kuttet ut shakene nå i introduksjonen ja... Prøv ihvertfall å se hvordan det påvirker ketostixen...

Spis rikelig med egg, kjøtt og fisk så får du i deg nok proteiner. Hvert måltid bør inneholde en proteinkilde. Husk å spise rikelig med fett.

Begod:
Jeg fortsatte å være i ketose i 5 måneder sist jeg var i vedvarende vekttap...

Jeg har ikke vært på eat-kurs, men jeg har lest litt om dem i mat og helse. De oppskriftene de har presentert der egner seg ikke for vedvarende vekttaps fasen på Atkins. For mye karbohydrater...

DVP er vel heller ikke en sterk Atkins advokat lengre, nå fokuserer han vel mest på steinalder og kwasinevski? (som vil ha mer fett enn atkins)

Du går ut av ketose når en øker karbohydrat mengden. Da går kroppen over til å forbrenne både karbohydrater og fett. Du forbrenner fortsatt fett men i mindre grad...

Vedvarende vekttap ligger typisk på 20-50g karbohydrater, avhengig av din metabolske motstand.

Jeg skal undersøke litt til, finner ikke boken nå...

Flere som har innspil?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat