Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 16:56   #88
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Eller at alle bloggene skal være åpne for alle? Eller hva?

Ja, det hadde vært greit og så heller opprette stengte blogger annet sted. Jeg synes heller ikke at dette trenger å være noen oppgave for dette stedet.

Hva om blogginga ble opprettet som en betalingstjeneste da? På en slik måte at administrasjonen her alltid kunne vite hvem som hadde vært her? Og vi kunne lagt igjen spor etter oss hvor vi hadde vært. Det har jeg sett andre steder på nettet. Der får man opp en liste som viser hvem som har vært på besøk.

Etter at det ble forandringer her inne så har jeg både funnet meg et annet sted å henge rundt, det kan absolutt anbefales. Lavkarbo diskuteres også andre steder. I tillegg kan man jo innom her og gremmes eller flire av det som skjer.

Jeg må nok innrømme at jeg er litt for gammel til å være med på slikt bråk jeg.. men jeg håper at dere blir enige til slutt.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo