|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Hmm jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil hen. Hva mener du bør gjøres? Siden du sier du har full forståelse for at folk har lukkede blogger? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig altså. Vil du at bloggene skal slettes? Eller at alle bloggene skal være åpne for alle? Eller hva?
Åkei... Det hadde vært mye enklere om du leste de tidliger innleggene mine i denne tråden. men, ok, jeg skal gjenta...Det jeg synes hadde vært fint var om de som har behov for å snakke om litt hemmelige ting her inne kunne vurdere om de kanskje kunne ha to blogger... En stengt som bare vennene får se, og en åpen der de ufarlige tingene om hvordan de klarer seg står. Da hadde det vært mulig for oss, som ikke er de nærmeste vennene, å følge med litt også 
Hvis noe i innleggene deres da hadde behov for å utdypes med noe veldig privat, kunne det stått noe sånt som "for vennene mine: Mer i hemmelig-bloggen" eller lignende... Kanskje med link tilogmed...
Se også innlegget til Distrea over her (eller sitatet jeg legger inn under her). Hun har forstått esensen i hvorfor jeg synes det er kjipt med alle de stengte bloggene.
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
En av tingene hun prøver å si er at hun syns det er kjipt at etter at folk har besøkt og lagt igjen sine spor og meninger i HENNES blogg og hun da vil yte det samme tilbake kommer til denne "utestengelsebeskjeden!
Som hun sier... når hun har fått ti tilbakemeldinger altst folk har SNAKKET til henne... men hun får ikke lov (på en måte) til å snakke tilbake... er vel ikke så vanskrlig å se den probemstillingen?
Syns dere gjør dette til værre en det Chia mener. forstår veldig godt hun føler seg missforstått.
måtte bare bry meg... serlv om jeg ikke har noen særlig STOR mening om disse bloggene... annet enn at det blir fint når de er mer tilpasset 
Takk Distrea! Godt at noen forstår hva jeg mener! 
|